מתקפה חריפה: "התקשורת מחפשת דם, ככה לשפד אדם על כלום?"

    "אולי כדאי לעשות כינוס חירום להרגיע קצת. יש עובדות שהם שקריות והם בכותרות. חייבים לעשות גם עם הרדיו וגם עם העיתון איזה מבצע אחדות"
    דוד לזר 2 Comment on מתקפה חריפה: "התקשורת מחפשת דם, ככה לשפד אדם על כלום?"

    ג'ודי שלום ניר מוזס רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום יוצאת הבוקר בחריפות נגד כלי התקשורת בישראל בעקבות סיקורם בפרשת דרעי החדשה • "במדינת ישראל כל יום יש קורבן יומי, והפעם זה אריה דרעי"

    צילום: Emil Salman/POOL
    "אולי כדאי לעשות כינוס חירום להרגיע קצת. יש עובדות שהם שקריות והם בכותרות. חייבים לעשות גם עם הרדיו וגם עם העיתון איזה מבצע אחדות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ג'ודי שלום ניר מוזס רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום יוצאת הבוקר (רביעי) בחריפות נגד כלי התקשורת בישראל בעקבות סיקורם בפרשת דרעי החדשה.

    בראיון שהעניקה הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' אמרה מוזס כי "במדינת ישראל כל יום יש קורבן יומי, והפעם זה אריה דרעי. אני לא יודעת מה הסיפור אתו, ואם עשה או לא עשה או נהג לא בסדר, יש כאן מציצת דם על כל אדם שהשם שלו צץ ומיד מתחילים להתעסק איתו כל היום כאילו הוא הורשע וזה קורה כל יום, המדינה שלנו התחרפנה, גם בפרשת החייל שירה, כולם התנפלו עליו לפני שהתבררו העובדות", אמרה מוזס.

    "זה משהו נורא שנהיה בחברה הישראלית, הרצון שלנו לעוד דם ועוד דם – מגיע לממדים מפלצתיים, אנחנו לא משטרה ולא בית המשפט, ואנחנו נוהגים כאילו אנחנו השופטים, פשוט מפחיד האנרכיה הזו", הוסיפה לתקוף.

    מוזס הבהירה כי "אין לי שום קשר עם אריה דרעי ואין לי מושג מה הסיפור, אבל ההתנהלות כאן מפחידה מאוד אותי, מקוממת ומעצבנת אותי. השמחה הגדולה בישראל היא השמחה לאיד, שמישהו מצליח פה – כולם שונאים אותו ומחפשים איך להוריד אותו במקום לפרגן לו, הפכנו לחברה שמחפשת רק דם, ואני ממש לא נוקטת כאן דעה".

    עוד היא סיפרה כי "כל רדיו שאני פותחת הבוקר מתעסקים רק עם זה כאילו הבן אדם הורשע, יש כאן משפחות. ככה לשפד בן אדם עוד לפני שהתחיל משהו? זה פשוט מאוד מפחיד. הרע יותר משותף לחברה הישראלית מאשר הטוב. צריך להתאחד ולא שוב להחריב את ירושלים בגלל שנאת אחים.

    את הרי מבעלי 'ידיעות אחרונות' איך את מסתדרת עם הכותרת הבוקר?

    "אני חלק גאה מהבעלים, אבל אני לא מתערבת לעורך בתכנים, בשום דבר, וזה מהרגע שנישאתי לפוליטיקאי. אני לא אחראית על הכותרות, אבל אני חושבת שכל כלי התקשורת הולכים לכיוון אחד, אולי כדאי לעשות כינוס חירום להרגיע קצת. יש עובדות שהם שקריות והם בכותרות. חייבים לעשות גם עם הרדיו וגם עם העיתון איזה מבצע אחדות", אמרה מוזס הבוקר ב'קול חי'.

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא זכאי !!!!!!!!!!!
      אריה אוהבים אותך !!!!!!!!!!!!1